|
1998 októberéban egy hírdetés alapján vettem Los Angeles külvárosában. Az ember ősz hajú, szakállas arc volt, és eredetileg az apjáé volt az autó. Ők használtan vették még a hatvanas években. Az autón '63-as nyomású fekete californiai rendszám volt. (Ezt sikerült megtartanom.) Mikor a tulaj beindította, és meghallottam mennyire nem hallok semmit, mármint zavaró zajt, és milyen szépen jár a motor, akkor döntöttem úgy, hogy megveszem. Nem vagyok autószerelő, de tisztán látszott, hogy jó boltot csinálok. Mindez történt október végén, amikor még rövidnadrág is bőven elég ezen a részen. Másnap elintéztem a hazaszállítást Budapestre. Ezallatt az 1 nap alatt az volt a legfőbb gondom, hogy a hozzávaló szűrőket, gyertyákat, gyertyakábelt és egyebeket beszerezzem. Az még véletlen sem jutott eszembe, hogy a fagyállót megnézzem. December elejéig azon izgultam vajon van -e benne. Amikor megérkezett itthon már a nagykabát is kevés volt, hó viszont annál több. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy pont a motor, amit akkor csodáltam, az nem bírta ki az út viszontagságait. Itthon kapásból azzal kezdhettem, hogy behozattam egy fűzött blokkot. Olyan szinten sikerült ugyanolyat találni, hogy a motorszám csak 2 jegyben tér el az eredetitől. Ettől függetlenül teljesen hivatalos volt a motorcsere.
Innen kaptam a becenevem, és az autó a rendszámát.
Motor: V8
Hengerűrtartalom: 7030 ccm
Teljesítmény: 340 LE
Menetkész tömeg: 2,2 tonna
Hosszúság: 5,67 méter
Szélesség: 2,02 méter
Szállítható személyek száma: 6
Felszereltség: Turbo-Hydramatic automata váltó, tempomat, légkondi, 8db elektromos ablak, elektromosan állítható ülések, színezett üvegek, szembejövőt érzékelő fényszóró
Fogyasztás: 15-30 liter
Készült darabszám: 14550db
Alapár: $6388,-
Pillanatnyi állapot
|